Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Az Apple letiltja a mobilhirdetéseket a Safariban, a marketingesek pánikolnak, plusz csavar a végén!

A Nieman Lab által előásott dokumentumok szerint a Safari applikációjának legújabb frissítése támogatni fogja a harmadik féltől származó reklám letiltó bővítményeket, amikkel "gyirsan és hatékonyan blokkolni lehet képeket, pop-upokat, szöveget és egyéb tartalmat".

Ha nem fizetsz valamiért, a termék te magad vagy

Az internetes tartalom nem ingyenes - reklámokból tartja fent magát a legtöbb online tartalom. Ez a közeli jövőben mindenképpen változni fog: felmérések szerint a 18-29 éves fiatalok 41% használ valamilyen reklám-letiltó bővítményt.

Mobilon azonban ez eddig nem működött, a reklámok csak jöttek, és nem nagyon lehetett velük mit kezdeni - egészen eddig.

Mennyit is ér a mobilhirdetés?

A Mashable által megkérdezett marketingesek valamelyest bíznak abban, hogy a legtöbb felhasználó nem fogja venni a fáradtságot, hogy akár egy bővítményt is letöltsön - de vajon mennyi ideig támaszkodhatnak erre a cégek? Jelentheti-e ez a hír azt, hogy a marketingesek megijednek attól, hogy a túlságosan tolakodó reklámokat addig tolják a felhasználó arcába, hogy azok mégis inkább a letöltés mellett döntenek? Bár még az olyan újságoknak is mindössze a bevétel 10%-a származik a mobilhirdetésekből, mint a New York Times, amit az olvasók fele mobilon ér el, a 10% itt pont ennyivel kevesebb újságírót, tartalmat, vagy fejlesztést jelenthet.

És akkor a beígért csavar

Lesz egy típusú reklám, amire a letiltó bővítmények nem fognak hatni (dobpergés):

az iAds, az Apple saját reklám-kiadója. Az iAds jelenleg mindössze az amerikai mobilpiac 2.6 százalékát tudhatja magáénak, ez azonban hamarosan megváltozhat, ha ezek lesznek az egyetlen reklámok, amikkel szemben egy letölhető Safari-bővítmény sem hatásos. Arról nem is beszélve, hogy a hirdetések letiltásának lehetőségével az Apple még inkább ...inspirálhatja az online sajtót, hogy csatlakozzanak az Apple News programjához, amin szintén csak a az iAds hirdetések futnak.

0 Tovább

Így futtassa régi gépen az év legjobb játékát!

A The Witcher 3: Wild Hunt 2015 eddigi leggrandiózusabb, legkidolgozottabb játéka, mely ráadásul viszonylag gyenge gépen is el-eldöcög, ha az ember hajlandó alacsonyabbra venni a grafikai beállításokat a vonzó és csodás „Ultra”-nál.

Vannak azonban, akiknek még ennyi sem elég, mert a PC-jük nagyon-nagyon-NAGYON régi, esetleg notebookot használnak, mely értelemszerűen kisebb teljesítményű, mint egy asztali játékgép. Nos, nekik lehet hasznos LowSpecGamer videója, aki addig butította a Witcher 3-at, míg az jól nem futott az alábbi konfigon:

Processzor: Intel Core i7-2637M @ 1.7 GHz
Memória: 8 GB DDR3
VGA: NVIDIA GeForce GT 540M

Igen, ez jócskán a minimumként megjelölt gépigény alatt van, a játék pedig még mindig egész jól néz ki. Persze a fejlesztők nem véletlenül adtak meg egy anno hivatalos alapkonfigot: ilyen mértékű butításnál előfordulhatnak apróbb instabilitási gondok.

0 Tovább

Németországban csak este 10 után lehet erotikus e-könyveket eladni

Egy bájosan naiv ítéletben egy 2002-es törvényt vett elő a német gyermekvédelmi hatóság, hogy megindokolja, miért csak este 10 és reggel 6 között lehet "felnőtteknek szóló" tartalmat eladni e-könyv árusító oldalakon.

Bár a 2002-es törvény alapvetően a mozikra vonatkozott, a hatóság úgy találta, hogy azok az online boltok, amik megszegnék a szabályozást, akár 500 000 euróra is büntethetők.

A könyvesboltoknak így egy "rejtett" szekcióban kellmajd tárolniuk a "gyermekekre veszélyt jelentő" könyveket, amik csak este 10 és reggel 6 között jelenhetnek meg.

Izgalmas lesz látni, az Amazon hogy birkózik meg ezzel, pláne Kindle-en.

Pontosan így képzelem az új szabályozást kijátszó virgonc német ifjakat, akik az online pornó helyett legálisan könyveket vásárolnának, de csak este tudnak majd. Forrás: Warner Bros.
(The Digital Reader)

0 Tovább

Spielbergnek bejött a szimuláció

Steven Spielberg kilátogatott a Los Angeles-i E3-ra, ahol bepattant az Xbox One-ra ősszel érkező Forza Motorsport 6 elé, hogy kipróbálja, milyen esőben száguldozni egy virtuális versenypályán.

A lenti kép többet mond ezer szónál, csakúgy mint az a kevéssé ismert tény, hogy a modern számítógépeket is részben Spielbergnek köszönhetjük.

Forrás: Facebook / Forza Motorsport

0 Tovább

A legkirályabb gamer-ajándék

Az új Doom bemutatójának örömére a Bethesda árúba bocsátott egy igencsak korlátozott mennyiségben megjelenő gyűjtői szobrocskát, melyen az első, 1993-ban megjelent játék dobozképe elevenedik meg.

A műalkotás, mely nem mellesleg minden rajongó nedves álma, 300 dollárba kerül, azaz átszámítva cirka 83 ezer forint. Ennek ellenére ha valaki a közelgő névnapomra akar meglepni valamivel, ne keressen tovább!

Érdekli, hogy mi az a Doom és miért olyan nagy szám? Olvassa el cikkünket a játéksorozat történetéről!

Forrás: Bethesda Store

0 Tovább

Hirtelen mindenki hírportál lesz?

A YouTube is csatlakozott a csatasorba, és elindította a Newswire szolgáltatást, ahová minden olyan felvételt elküldhetünk, amely hírértékű lehet a publikum számára is. Legyen szó katasztrófáról, balesetről, bűntényről, demonstrációról vagy nemzeti ünnepről, azonnal a videomegosztó breaking oldalán köthet ki.

A cég a Storyfullal közösen alakította ki a csatorna kinézetét. A partnerség nem újkeletű, a két cég a 2011-ben, a kairói Tahrír téren kitört egyiptomi forradalmat is közösen fedte le. Az öt éve tartó együttműködésnek hála több mint százezer videót töltöttek fel a YouTube-ra.

Elsődleges céljuk, hogy olyan első kézből származó anyagokkal, szemtanúi kommentekkel lássák el az újságírókat, amihez egyébként hosszas kutatómunka által jutnának hozzá.

Úgy tűnik az összes közösségi oldal az új médiafogyasztási szokásokra gyúr most rá...

0 Tovább

Hülyét csinált magából a vagyonokat érő startup

A Snapchat egy négyéves alkalmazás, mely ráadásul komoly befektetői tőkével játszadozhat. Épp ezért érthetetlen, miért készített a cég vezérigazgatója egy olyan kínos videót, mint amilyen a lent látható, tegnap feltöltött anyag.

A „Mi az a Snapchat?” című kis bemutatóanyag legnagyobb felbontása 240p (jól olvasták), Evan Spiegel pedig monoton, unott hangon magyarázza el benne, hogy mire jó és hogyan működik az applikáció. Aha.

A YouTube-ra feltöltött videó nem kommentelhető, a cég pedig egyelőre nem fűzött kommentárt a filmecskéhez. Melyen viszont elég sokan mulatnak az interneten, valljuk be, okkal.

0 Tovább

Visszatérnek kedvenc Disney szerplőink

Újabb előzetest kapott a japán szerepjátékok világát és a legnépszerűbb Disney univerzumokat keresztező Kingdom Hearts sorozat harmadik epizódja.
 

A játék nagyon szép rajzfilmszerű grafikát kapott, a megjelenés pontos időpontjáról egyelőre nincs hír: a fejlesztők a szokásos "Hamarosan" felirat helyett ráadásul a "Már fejlesztés alatt"-tal próbálnak minket nyugtatni, ami azt mutatja, hogy a fejlesztés még mindig korai stádiumban van.

0 Tovább

Jövőre az Andromédán kötünk ki

Az EA az E3-on mutatta be a Mass Effect: Andromedát, mely a méltán népszerű videojáték-sorozat negyedik felvonása lesz.

A PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re készülő program nem közvetlen folytatása a 2012-ben lezárult trilógiának, hanem sok-sok évvel az abban látott események után játszódik.

Főszereplőnk emberi karakter, neme és külseje teljesen ránk van bízva, így értelemszerűen a fenti E3-as videóban látott férfi csak illusztráció.

Mint ahogy az egész bemutatkozó anyag az: bár a játék által használt grafikus motorral (Frostbite) készült, a videó valójában csak amolyan vizuális célkitűzés, egyáltalán nem biztos, hogy a csak nagyon sokára megjelenő Andromeda is így néz majd ki.

És hogy mikor van az akkor? Nos, az EA szerint 2016 végén, ami még simán csúszhat is, úgyhogy nem szabad meglepődni rajta, hogy a játékkal kapcsolatban meglehetősen kevés információ áll rendelkezésre.

Annyi kiderült mindenesetre, hogy a történet az Andromeda galaxisba kalauzolja el a játékosokat, ahol valószínűleg új fajok, bolygók, birodalmak várják, hogy felfedezzék őket.

Forrás: EA

0 Tovább

Videojáték 1936-ból

A Microsoft E3-as prezentációjának egyik legfelemelőbb pillanata a Cuphead című különös játék bemutatója volt.

A program egy klasszikus platformer, a főszereplő karakter a pálya egyik végéből próbál eljutni a másikig. Ami kiemeli a tömegből, az a döbbenetes prezentáció: a fejlesztőknek sikerült a ’30-as évek rajzfilmjeinek stílusát a képernyőre vinni!

Az előzetes végén még viccesen oda is biggyesztették, hogy „megjelenés 1936 + 80 év múlva”. És bár azt egyelőre nem tudjuk megmondani, hogy élménynek milyen lesz a Cuphead, az bizonyos, hogy a klasszikus Disney-féle animációs filmek szerelmesei a körítés miatt mindenképp odalesznek a programért.

Sajnos egyelőre úgy néz ki, hogy a játék Xbox One exkluzív, de ahogy anno az Ori and the Blind Forest, úgy talán ez a cím is kijön PC-re előbb-utóbb.

0 Tovább

egyperctech

blogavatar

Minden, ami az Origo Techbázisból kimarad!

Feedek

Utolsó kommentek