A YouTube is csatlakozott a csatasorba, és elindította a Newswire szolgáltatást, ahová minden olyan felvételt elküldhetünk, amely hírértékű lehet a publikum számára is. Legyen szó katasztrófáról, balesetről, bűntényről, demonstrációról vagy nemzeti ünnepről, azonnal a videomegosztó breaking oldalán köthet ki.

A cég a Storyfullal közösen alakította ki a csatorna kinézetét. A partnerség nem újkeletű, a két cég a 2011-ben, a kairói Tahrír téren kitört egyiptomi forradalmat is közösen fedte le. Az öt éve tartó együttműködésnek hála több mint százezer videót töltöttek fel a YouTube-ra.

Elsődleges céljuk, hogy olyan első kézből származó anyagokkal, szemtanúi kommentekkel lássák el az újságírókat, amihez egyébként hosszas kutatómunka által jutnának hozzá.

Úgy tűnik az összes közösségi oldal az új médiafogyasztási szokásokra gyúr most rá...